1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki na jakich odbywa się Przedsprzedaż organizowana za pośrednictwem Sklepu www.supra3.pl.
- Organizatorem Przedsprzedaży jest HERBS HERITAGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000884097, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Kościelniaka 26a, 41-409 Mysłowice, NIP: 2220919278, REGON: 388266013, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@herbshertitage.pl, numer telefonu: +48 533 339 694.
- Przed zakupieniem Produktu Przedsprzedażowego Uczestnik zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i do przestrzegania jego postanowień.
- Przedsprzedaż prowadzona jest w sklepie internetowym www.supra3.pl oraz Allegro.pl.
2. Definicje
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin Przedsprzedaży.
- SKLEP – sklep internetowy Organizatora działający pod adresem www.supra3.pl
- PRZEDSPRZEDAŻ (PRE-ORDER) – treści prezentowane na stronie internetowej Sklepu stanowiące zaproszenie do składania ofert przez Uczestników, odnoszące się do Produktów w Przedsprzedaży i umożliwiające złożenie na nie Zamówienia przed ich premierą.
- PRODUKT W PRZEDSPRZEDAŻY – Produkt przyszły, oznaczony na stronie internetowej Sklepu hasłem „przedsprzedaż”, dla którego Czas Realizacji Zamówienia określony jest w jego opisie.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Uczestnika Przedsprzedaży stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży Produktu w Przedsprzedaży z Organizatorem, składane za pośrednictwem Formularza Zamówienia.
- CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA – liczba dni, na którą składa się czas kompletowania Zamówienia oraz jego dostarczenia przez przewoźnika w miejsce wskazane przez Uczestnika Przedsprzedaży w Formularzu Zamówienia.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA (KOSZYK) – formularz dostępny na stronie internetowej www.supra3.pl umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie.
- OGRANIZATOR – HERBS HERITAGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000884097, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Kościelniaka 26a, 41-409 Mysłowice, NIP: 2220919278, REGON: 388266013, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@herbshertitage.pl, numer telefonu: +48 533 339 694.
- UCZESTNIK PRZEDSPRZEDAŻY – każdy klient Sklepu, który wyrazi chęć udziału w Przedsprzedaży i zakupi Produkty Przedsprzedażowe.
3. Zasady przedsprzedaży
- Przedsprzedażą objęte są Produkty oznaczone na stronie internetowej Sklepu hasłem „przedsprzedaż”.
- Zamówienia za Produkty Przedsprzedażowe można składać przez stronę internetową Sklepu.
- Zamówienia, składane przez Uczestników w ramach Przedsprzedaży, realizowane są według kolejności ich składania. Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówień złożonych przez Uczestników w ramach Przedsprzedaży w przypadku wyczerpania się limitu danego Produktu.
- Przedsprzedaż jest limitowana – Uczestnik w czasie trwania Przedsprzedaży może dokonać zakupu maksymalnie 3 sztuk produktu.
- Zakazane jest odsprzedawanie produktów zakupionych podczas trwania Przedsprzedaży.
- W sytuacji anulowania Zamówienia, o której mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, Uczestnik otrzymuje niezwłocznie zwrot środków za zakupiony Produkt. Zwrot dokonywany jest tym samym sposobem jakim Uczestnik dokonał płatności za Produkt.
- Do umów sprzedaży, których przedmiotem są Produkty Przedsprzedażowe, w zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia regulaminu Sklepu https://supra3.pl/regulamin/.
- Czas Realizacji Zamówienia wskazany w opisie Produktu Przedsprzedażowego jest terminem jedynie przybliżonym, ma charakter informacyjny i może ulec zmianie (wydłużeniu lub skróceniu) z przyczyn niezależnych od Organizatora.
- Zamówienia składane w ramach Przedsprzedaży zrealizowane są tylko i wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty Uczestnika na rachunku bankowym Organizatora.
4. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Przedsprzedaży mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora z dopiskiem „Przedsprzedaż – reklamacja” lub na adres mailowy: sklep@herbsheritage.pl.
- Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Przedsprzedaży.
- Zgłoszenie powinno zawierać przyczynę reklamacji oraz dane kontaktowe zgłaszającego.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia na adres korespondencyjny lub adres e-mail wskazany przez osobę zgłaszającą reklamację.
5. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników Przedsprzedaży jest Organizator. Dane osobowe przekazywane Organizatorowi przez Uczestnika Przedsprzedaży będą przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży zawartej między Organizatorem i Uczestnikiem, której przedmiotem jest Produkt w Przedsprzedaży – zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu oraz polityką prywatności Sklepu https://supra3.pl/polityka-prywatnosci/.
- Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwia zakupienie Produktów Preorderowych w Sklepie.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podstawy prawne żądania Uczestnika:
- dostęp do danych – art. 15 RODO,
- sprostowanie danych – art. 16 RODO,
- usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO,
- ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO,
- przeniesienie danych – art. 20 RODO,
- sprzeciw – art. 21 RODO,
- cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 4 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: sklep@herbsheritage.pl.
- W sytuacji wystąpienia przez Uczestnika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Organizator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Organizator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Uczestnika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.